Siunčiami duomenys...

 

Mokymai: Emocinė inteligencija ir sėkmė - balandžio 23d. Klaipėda

  • Vakarai LT
  • 2020, vasario 26, 13:02
  • 519 peržiūrėjo
  • 0 komentavo
Emocinė inteligencija ir sėkmė (EQ)

Gebėdami suprasti bei valdyti savo ir kitų emocijas, patiriame mažiau streso darbe, efektyviau bendraujame ir bendradarbiaujame tiek su savo kolegomis, tiek su klientais, užtikriname gerą klimatą kolektyve, mažėja konfliktinių situacijų, didėja mūsų pačių ir žmonių, su kuriais dirbame, suinteresuotumas bei motyvacija, pasiekiame didesnių laimėjimų darbe ir karjeroje. Kiekviename mūsų slypi emociniai sugebėjimai, ir šiuos gebėjimus galime lavinti.

 

  • Geriau suvokti emocijas ir jų raišką, valdymą;
  • Pažinti savo ir kitų bendravimo stilių, stiprinti pozityvias nuostatas, objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi bei kitais bendraujant, valdant sudėtingas bendravimo situacijas;
  • Suteikti praktinių emocijų ir streso valdymo žinių bei įrankių (kaip padėti sau, mobilizuotis bei nukreipti konstruktyviam situacijos sprendimui).

 

Metodika:

  • Interaktyvus darbas su dalyviais, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti emocijas;
  • Teorija ir praktiškos diskusijos su dalyviais, praktinės dirbtuvės.
Turinys:
  • Kas yra Emocinis intelektas (EI)? Kokie jo komponentai? Ką duoda savęs, savo emocijų pažinimas? Emociškai intelektualaus žmogaus gebėjimai ir jų įtaka kasdienybei, pasitenkinimui darbu ir gyvenimu.
  • Emocijos ir jų raiška. Emocijų atpažinimas. Emocijų „užkrečiamumas“. Emocinis stabilumas. Praktinės dirbtuvės – ”Mano emocijų ir streso katilas“; Streso priežastys: kontroliuojamos, įsivaizduojamos, nekontroliuojamos. Kaip valdyti savo emocijas ir koncentruotis į sprendimus?
  • Emocijos ir bendravimas. Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės „Kompasas“ – savo ir kitų bendravimo stiliaus pažinimas geresniam susikalbėjimui ir sėkmingam bendradarbiavimui su kolegomis, klientais, partneriais ir pan. Kaip bendrauti sudėtingose bendravimo situacijose?
  • Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas, padedantis efektyviau valdyti savo ir kitų emocijas, efektyviau bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, klientais, partneriais ir pan. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys.
  • Pažymėjimų įteikimas.
Mokymo programos vadovė ir lektorė

Jolanta Mileškienė – andragogė-praktikė, mokymų trenerė, sertifikuota CheckPoint 360° grįžtamojo ryšio konsultantė, Manager.LT akademijos vadovė.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose.

  • Mokymų pradžia: 9:00 val.
  • Trukmė: iki 16:15 val.
  • Mokymų vieta: Klaipėdos m. Užsiregistravusius dalyvius informuosime apie tikslią mokymų vietą.
Dalyvio kaina:

138 Eur (vienam dalyviui) Dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės taikoma 10% nuolaida. Į kainą įskaičiuota: mokymuisi reikalingos priemonės, kavos pertraukėlės, pietūs.

Registracija į šiuos mokymus iki 2020 m. kovo 27 d. Dalyvių vietų skaičius yra ribotas.

  • Telefonais:
  • Klaipėdoje – 8 46 410300;
  • Vilniuje – 8 5 2102326;
  • Mob. – 8 615 31080.
  • El. p. – akademija@manager.lt

Daugiau informacijos:  http://akademija.manager.lt/akademija/emocine-inteligencija-ir-sekme

Šaltinis: akademija.manager.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.