Siunčiami duomenys...

 

Daugėjant interneto vartotojų, plės klasifikuotų skelbimų portalus

  • Vakarai LT
  • 2007, gegužės 05, 12:13

Pranešimas žiniasklaidai

2007 gegužės 4 d.

Lietuvoje sparčiai daugėjant interneto vartotojų skaičiui, kuriami nauji tinklalapiai pirkėjams ir pardavėjams internete suvesti. Šią savaitę bendrovė „Plius“ atidarė jau 5-ąjį skelbimų portalą. Adresu www.ekoplius.lt gyventojai gali nemokamai talpinti skelbimus apie parduodamus, nuomojamus ar norimus įsigyti daiktus.

Naujojo internetinio projekto vadovai tikisi iki šių metų pabaigos išsiveržti tarp lyderių ir pakartoti kitų sėkmingai išplėtotų projektų, tokių kaip autoplius.lt ir domoplius.lt sėkmę.

„Pasiūlę naują patogią sistemą ir geresnes skelbimų paieškos galimybes, siekiame ambicingų planų su ekoplius.lt tapti lyderiais tarp analogiškų skelbimų portalų“, - teigia bendrovės „Plius“  pardavimų ir marketingo skyriaus vadovas Nerijus Butvilas.

Anot jo, bendrovė taip pat ketina plėtoti ir visus kitus jos administruojamus automobilių, nekilnojamojo turto, laisvalaikio, ir mobiliųjų telefonų skelbimų portalus. Bendradarbiaujant su internetinių sprendimų įmone „Proto zona“ (prekės ženklas „e-sense“), lankytojams bus pasiūlyti dar patogesni ir daugiau galimybių suteikiantys įrankiai.

„Plius.lt svetainėms kuriame sprendimus, kurie leis vartotojams rinktis produktus ar paslaugas pagal žemėlapį, įvesti priminimus. Ateityje įdiegsime ir dar įdomesnių bei patogesnių įrankių, kurių kol kas nenorime atskleisti“, - sako „e-sense“ konsultantas Andrius Bakutis.

Jo įsitikinimu, investicijos į svetainės valdymo draugiškumą vartotojams bus svarbiausiai skelbimų portalų plėtros veiksnys. „Vartotojai renkasi tas svetaines, kurios patogesnės ir dėl to turi daugiau skelbimų bei informacijos. Todėl siekiant išlikti pirmaujančiose pozicijose, būtina nuolat tobulinti svetainės valdymo įrankius“, - teigia A. Bakutis.

Šiuo metu populiariausias „Plius“ projektas – www.autoplius.lt. Ši svetainė yra lankomiausias skelbimų portalas Baltijos šalyse – kasdien ją vidutiniškai aplanko 80 tūkst. interneto vartotojų.

Netolimoje ateityje įmonė ketina pasiūlyti dar tris – darbo paieškos bei pasiūlos, fotografijos prekių prekybos ir nuomos bei kelionių paslaugų skelbimų portalus.  

Apie UAB „Plius“

UAB „Plius“ administruoja 5 sričių klasifikuotų skelbimų portalus. Tai automobilių (www.autoplius.lt), nekilnojamojo turto (www.domoplius.lt), laisvalaikio (www.69.lt), mobiliųjų telefonų (www.teleplius.lt), ir kitų skelbimų (www.ekoplius.lt) tinklalapiai. 

Visi šie portalai yra neseniai startavusio atradimų portalo www.plius.lt sudedamosios dalys Ir turi susietą „Mano plius“ aplinką, kurią sudaro mokėjimų sistema, el. paštas, bendravimo paslaugos (forumai, diskusijos, komentarai), įdomioji statistika, interaktyvūs žemėlapiai (sujungti su paieška bei skelbimais), galimybė „on-line“ užsisakyti partnerių paslaugas bei laisvalaikio skiltis (žaidimai, TOP’ai, Orai).

UAB „Plius“ priklauso stambiai Europos žiniasklaidos grupei „Schibsted media group“. Lietuvoje  be „Plius“ „Schibsted“ valdo didžiąją dalį „Žurnalų Leidybos Grupės“ akcijų.

Šiuo metu UAB „Plius“ dirba 36 darbuotojai.

Apie UAB „Proto zona“

2002 metais įkurta bendrovė „Proto zona“, nuo šių metų vasaros vidurio veiklą vykdanti su prekiniu ženklu „e-sense“, konsultuoja svetainių kūrimo klausimais, kuria savarankiškai valdomus el. įrankius darbui, platina turinio valdymo sistemą „JustPageIT“, optimizuoja tinklalapius „Google“ paieškos sistemai.

2006 metų pabaigoje bendrovė įsigijo 50 proc. įmonės “New Art Studio”, kuri siūlo trimatės kompiuterinės grafikos paslaugas, akcijų. Ši bendrovė nuo praėjusių metų pabaigos rinkoje prisistato su prekės ženklu „e-sense media“.

UAB „Proto zona“ dirba 18 specialistų komanda, teikianti pilną paslaugų spektrą rezultatyviems el. sprendimams įgyvendinti. Bendrovė aktyviai eksportuoja savo paslaugas į JAV, kur yra įsteigusi atstovybes 4 valstijose.

Nuo savo veiklos pradžios „e-sense“ yra įgyvendinusi per 300 projektų iš kurių didžiąją dalį - 90 proc. – sudaro internetiniai tinklalapiai. Bendrovė yra įgyvendinusi sudėtingų elektroninių sprendimų tokioms bendrovėms kaip „MTV Networks International“, „MTV Networks Baltic“, „Plius“, „Šiaurės Miestelio Technologijų Parkas“, „International People Management“.  Šiuo metu įgyvendina „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ interneto projektus ir kt.

Žilvinas Bružas

RSVA „Baltic Media Partners“

projektų vadovas

Šaltinis: www.ekoplius.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.