Siunčiami duomenys...

 

„flyLAL – Lithuanian Airlines“ diegia e-bilieto sistemą

  • Vakarai LT
  • 2007, gegužės 23, 19:00

Pranešimas žiniasklaidai

2007 gegužės 23 d.

Tarptautinės aviacijos transporto asociacijos iniciatyva popierinius aviakompanijų bilietus elektroniniai visiškai pakeisti turi iki 2008 m. sausio 1 d. Pasirašiusi sutartį su technologinių sprendimų kompanija „Amadeus“, aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pradėjo diegti jų sukurtą bilietų platinimo platformą.

„Įdiegus šią platformą tiek pati aviakompanija, tiek kelionių agentūros galės pardavinėti e-bilietus į tiesioginius „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžius. Tačiau praktiniam e-bilieto naudojimui dar būtina įdiegti techninius e-bilieto perdavimo ir apdorojimo ryšius su antžeminio aptarnavimo sistemomis, taip pat su kitomis aviakompanijomis“, – sako „flyLAL – Lithuanian Airlines“ vadovas Saulius Stasiūnas.

Bilietų platinimo platformą planuojama įdiegti iki šių metų rugsėjo. Užbaigti elektroninių bilietų pardavimo sistemos pritaikymą aviakompanija yra numačiusi antrąjį šių metų pusmetį. Pasak S.Stasiūno, neretai žmonės painioja e-bilietą su bilietų prekyba internetu, tačiau bilieto forma ir pardavimo būdas yra nesulyginami dalykai. „Bilietas bet kokia forma yra apskaitos dokumentas tarp paslaugos pardavėjo ir paslaugos teikėjo. Elektroninio bilieto kelias yra identiškas kaip ir popierinio, tik informacijos nešėjas yra ne popierius, o tarp pardavėjo ir vežėjo perduodamas elektroninis įrašas“, – teigia aviakompanijos vadovas.  

Anot „flyLAL – Lithuanian Airlines“ atstovo, įdiegus e-bilieto sistemą, naudą pajaus tiek keleiviai, tiek kelionių agentūros, tiek pati aviakompanija.

„Keleiviui, įsigijusiam elektroninį bilietą internetu arba telefonu, į skrydį pakaks atsinešti asmens dokumentą. Nebelieka rizikos, kad keleivis pames bilietą, be to, esant reikalui, gerokai paprasčiau ir greičiau bus galima bilietą pasikeisti“, – teigia aviakompanijos vadovas.

Anot jo, naudojant e-bilieto sistemą, bilieto gamybos, saugojimo, persiuntimo, apskaitos ir apdorojimo kaštai aviakompanijai vidutiniškai sumažėja nuo 10 iki 1 dolerio.

Šiuo metu elektroninių bilietų sistemas jau yra įdiegusios maždaug 65 proc. pasaulio aviakompanijų (JAV – virš 90 proc., Europoje – apie 82 proc.).

Tikimasi, jog įdiegus naująją bilietų sistemą ir Lietuvoje, populiaresnis taps bilietų įsigijimas internetu. Prieš daugiau kaip metus aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Ailines“ įdiegusi internetinės bilietų prekybos sistemą, dabar internetu parduoda virš 35 proc. savo bilietų. Rinkos tyrimai ir keleivių apklausos rodo, kad klientai, turintys galimybių, bilietus visuomet stengiasi įsigyti internetu.

Apie „flyLAL – Lithuanian Airlines“

Šiuo metu 100 proc. Lietuvos nacionalinio vežėjo AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcijų valdo bendrovė „flyLAL Group“. Pagrindinė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veikla – keleivių skraidinimas, krovinių ir pašto siuntų gabenimas reguliariaisiais ir užsakomaisiais reisais.

Bendrovė tiesiogiai iš Vilniaus ir Palangos reguliariaisiais reisais skraidina keleivius į 18 pagrindinių Europos miestų. Kartu su bendrojo kodo partneriais „flyLAL – Lithuanian Airlines“ keleiviams suteikia galimybę iš Vilniaus nuvykti į daugiau kaip 500 pasaulio miestų. Nuo 2006 vasario 1 d. tinklapyje www.flylal.com/lt startavo internetinės bilietų prekybos sistema.

Eglė Gabrytė

RSVA „Baltic Media Partners“

projektų vadovė

Šaltinis: www.flylal.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.