Siunčiami duomenys...

 

Britų taryba: geriausiai lankytojus aptarnauja VMI

  • Vakarai LT
  • 2007, spalio 09, 14:59

 Pranešimas spaudai

2007 m. spalio 9 d.

 Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) praneša, kad Britų tarybos Lietuvoje darbuotojų vertinimu, VMI – pirmaujanti viešojo sektoriaus institucija Lietuvoje klientų aptarnavimo srityje.

Praėjusią savaitę VMI viršininko pavaduotojas Dainius Daugirda susitiko su Britų tarybos Lietuvoje direktore Lina Balėnaite ir projektų vadove Danguole Kizniene. Šio susitikimo pretekstu tapo „Valstybinė gero klientų aptarnavimo savaitė“, kasmet rengiama Jungtinėje Karalystėje. Savo ruožtu, Britų tarybos, kurių visame pasaulyje yra 110, renka vietos valstybinę arba privačią instituciją, kuri daugiausiai dėmesio skiria kokybiškam lankytojų aptarnavimui.

„Per pastaruosius keturis metus VMI nepaprastai pasikeitė, nepaisant to, kad darbų apimtys – milžiniškos. Pakito požiūris į instituciją – mokesčių inspekcija vertinama ne kaip baudėjas, o kaip konsultantas“, - sakė L. Balėnaitė, Britų tarybos Lietuvoje direktorė.

VMI primena, kad šiais metais patvirtintas mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartas, kuris nustato VMI darbuotojų elgesio su mokesčių mokėtojais normas bei aptarnavimo sąlygas. Standarto tikslas – suvienodinti mokesčių mokėtojų kokybiško aptarnavimo reikalavimus, gerinti institucijos įvaizdį bei apibrėžti efektyvius VMI darbuotojų bendravimo su mokesčių mokėtojais būdus.

Apie Valstybinę mokesčių inspekciją:

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI), vykdydama įstatymų jai pavestas funkcijas yra atsakinga už 26 mokesčių administravimą, iš jų pagrindiniai - pelno mokestis, pridėtinės vertės mokestis, gyventojų pajamų mokestis, akcizo mokestis.

VMI sistemą sudaro biudžetinės įstaigos - centrinis mokesčių administratorius – VMI ir vietos mokesčių administratoriai  - apskričių valstybinės mokesčių inspekcijos.

VMI teikia paslaugas ir konsultacijas visais mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir sumokėjimo klausimais, rengia mokesčių įstatymų komentarus, mokesčių deklaracijas bei jų užpildymo tvarkas, vykdo mokesčių mokėtojų kontrolę, išieško laiku nesumokėtus mokesčius, grąžina pajamų mokesčio permokas, atlieka kitas įstatymų numatytas funkcijas. VMI veikia elektroninio deklaravimo sistema, leidžianti šalies mokesčių mokėtojams internetu pildyti ir pateikti deklaracijas, taip pat teikia daug kitų elektroninių paslaugų. Nuo 2006 metų balandžio 1 dienos VMI veikia Mokesčių informacijos centras, kurio specialistai trumpuoju nemokamu telefonu 1882 teikia konsultacijas visos Lietuvos gyventojams ir įmonėms gyventojų pajamų mokesčio, socialinio draudimo įmokų ir privalomojo sveikatos draudimo įmokų klausimais, konsultuoja pridėtinės vertės, nekilnojamojo turto, pelno bei socialinio mokesčio klausimais, apie pajamų ir turto deklaravimą, teikia informaciją dėl mokestinių procedūrų vykdymo bei bendrąją informaciją apie VMI.

Darius Buta,

Valstybinės mokesčių inspekcijos

prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

Viešųjų ryšių skyriaus specialistas

Šaltinis: www.vmi.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.