Siunčiami duomenys...

 

„Mega“ dovanų čekių pardavimas išaugo tris kartus

  • Vakarai LT
  • 2007, lapkričio 25, 17:14

Pranešimas žiniasklaidai

2007-11-22

Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ dovanų čekiai sparčiai populiarėja, per pastaruosius metus jų pardavimas išaugo daugiau nei 300 proc. „Mega“ dovanų čekius vieni kitiems dovanoja ne tik fiziniai asmenys, tačiau ir įmonės, taip suteikdamos galimybę savo darbuotojams, ar partneriams patiems rinktis norimas dovanas.

„Mega“ dovanų čekiai leidžia žmonėms rinktis iš beveik 100 galimybių, į kurių sąrašą įeina įvairios parduotuvės, pramogų vietos, restoranai ir pan. Taip pat jie padeda sutaupyti laiko – „Mega“ dovanų čekį galima įsigyti vienoje vietoje, nevaikštant po dešimtis skirtingų parduotuvių.

„Dovanų kuponai yra puiki išeitis skubantiems, pasimetusiems tarp prekių gausos žmonėms. Kartais manoma, jog dovanų čekio įteikėjas varginasi galvoti apie jį gausiančio žmogaus norus ir svajones, todėl pasirenka patį paprasčiausią dovanos variantą. Tačiau iš kitos pusės, tai pagarba kito žmogaus skoniui, nenoras apkrauti žmogaus nereikalingomis dovanomis ir leidimas kitam rinktis pačiam, ko jis labiausiai norėtų“, - sakė žinoma psichologė Natalija Norvilė.

„Mega“ savo interneto svetainėje atliko lankytojų apklausą, kurioje beveik pusė (46 proc.) respondentų teigė labiausiai po Kalėdų eglute norintys rasti dovanų čekį. Antroje geidžiamiausių dovanų sąrašo vietoje atsidūrė drabužiai bei batai (14 proc.), už jų rikiuojasi knygos bei kosmetikos ir parfumerijos priemonės (po 9 proc.).

„Dovanų čekių populiarumą rinkoje lemia dvi esminės priežastys: jie suteikia galimybę žmogui pačiam rinktis norimą prekę bei padeda perkančiajam sutaupyti laiko. Manome, kad dovanų čekiai dar nepasiekė populiarumo viršūnės, tad jų paklausos augimo tikimės ir ateinančiais metais“, - sakė „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ direktorius Dainius Kalina.

Prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ jau prasidėjo Kalėdų sezonas, kurio metu lankytojams siūlomos net iki 70 proc. siekiančios nuolaidos, galybė žaidimų bei atrakcijų mažiems ir suaugusiems. Taip pat – šventinės dekoracijos, kurioms buvo panaudota daugiau nei 110 tūkst. elektros lempučių.

Apie „Megą“

Vienas didžiausių Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ yra įsikūręs Kaune, automagistralių Vilnius–Klaipėda ir Via Baltica sankryžoje. Jis apima 72 000 kv. m komercinės paskirties nuomojamų patalpų ir 2500 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.

Čia įsikūrę statybinių medžiagų bei namų apyvokos prekių parduotuvė „Senukai”, „Rimi Hypermarket“, pramogų kompleksas ir 110 įvairių parduotuvių, jungiančių prekybos alėją.

Dainius Kalina

„Baltic RED management“

marketingo ir nuomos direktorius

Šaltinis: www.mega.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.